سفارش تبلیغ
صبا ویژن



تقریبا سیاسی - گل نرگس ... مهدی فاطمه






درباره نویسنده
تقریبا سیاسی - گل نرگس ... مهدی فاطمه
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
کربلا و امام حسین (ع)
مشهد و امام رضا (ع)
سوریه و بی بی زینب (س)
سفرنامه جنوب و غرب
من و تو
دل نوشت ها
رمضان
نازنین زهرا
متفرقه
تقریبا سیاسی
سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه
سردار شهید مهدی زین الدین
شهید سید رحیم خمیس آبادی
مناسبت ها و مراسم ها
مسابقات و طرح های مذهبی
زندگی نامه حضرت ابالفضل (ع)
ضیافت اندیشه 1389
قرار بود بریم ،ولی موندیم !

ذکر ایام هفته


لینکهای روزانه
گل نرگس...مهدی فاطمه ! [806]
[آرشیو(1)]

لینک دوستان

وبلاگ گروهی فصل انتظار
دست خط ...
لبگزه
شلمچه
حضور نور
مسجد ولیعصر (عج) کنگان
نجوای شبانه
پاک دیده
چفیه
آسمان سرخ
حرف دل
مجنون صفت
نیار یعنی آرزو
سحرخیز مدینه کی می آیی ؟
نوشابه ای با طعم بهائیت
خدای شاپرک ها
کمان نیوز
او خواهد آمد...
حدیث نفس
حجاب غیبت
حس غریب
*دفاع مقدس*
حریم یاس
مزار شهدا
منتظر کوچک
وب نوشته های حاج محمد
حدیث دل
تا کرببلا هست زمین را عشق است
دل نوشته های دو دختر شهید
گذر اقاقیا
عکس بان
ذهن نوشت
منتظر قائم آل محمد
زیباترین شکیب
چادر خاکی
من از دیار حبیب م
وادی
آوینار
الهی من لی غیرک ...
احسان پسر خوب مامان و بابا


موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
تقریبا سیاسی - گل نرگس ... مهدی فاطمه


لوگوی دوستان




آمار بازدید
بازدید کل :988009
بازدید امروز : 99
بازدید دیروز :60
 RSS 

 « هوالقدوس »


تو کسی نیستی آخر، نه مرادی، نه مرید
نه معاویه، نه مولا ، نه حسینی، نه یزید

تو یکی هستی مثل همه لبریز خلل
این همه خبط و خطا از تو بعید است بعید

از تو و خیل شمایی که شمایید هنوز
که نه اویید و نه خویش اید، گرفتار من اید

که شما دل نسپردید به همراهی عشق
که شما بر سر آنید فقط دل ببرید

که شما گوش ندادید به حرف شهدا
که شما رحم نکردید به فرزند شهید

دل ندادید به سالاری آن روح رها
پی نبردید به سرداری آن راز رشید

شعر من بازی سبز خط و نقاشی نیست
خاک ایران همه بوم است، خجالت بکشید

نه بلندید و نه پست اید و نه طاقید و نه جفت
نه امیرید و نه میرید و نه عبد و نه عبید

دین و دنیای شما بازی با خون خداست
بیش از این نقشه به میدان
محرّم نکشید

چوب خشکی که به خود رنگ زند نیست درخت
سبز باشید به شرطی که کمی سبز شوید

دل تان سبز، اگر سبزید سرهاتان سبز
سبز مانید و بمانید همه سرخ و سپید

اگر ایرانی آزاده شمایید درود
روزهاتان همه در شادی و شب هاتان عید
...
 

تعجیل در فرج حضرت حجت و سلامتی رهبر معظم انقلاب صلوات
یا علی و یا حق 



نویسنده » نرگس » ساعت 9:43 عصر روز چهارشنبه 88 آذر 25

والله بصیر بالعباد

امروز سه شنبه 24 آذر 1388 راس ساعت 12 این تجمع پرشور دانشجویان جهت محکوم کردن اهانت به حضرت امام و اعلام حمایت از مقام معظم رهبری از درب دانشکده فنی شروع و به منظور تجدید میثاق با شهدا به طرف گلزار شهدای گمنام این دانشگاه حرکت کردند و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر مجددا به سمت دانشکده فنی حرکت کردند . نکته قابل ذکر این بود که به علت جمعیت زیاد نماز در چند نوبت برگزار گردید و حتی بعضی از دانشجویان فقط نماز ظهر را اقامه کردند .

در این تجمع باشکوه که با حضور تقریبا هزار نفری دانشجویان دانشگاه های مختلف استان با محوریت دانشگاه رازی برگزار گردید ، دانشجویان شعارهای جالبی سر دادند که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
«خمینی ، خمینی راهت ادامه دارد » ، «سبز فقط سبز نبی ، رهبر فقط سید علی » ، « حزب فقط حزب الله ، سید علی ، روح الله »‏ ، « مرگ بر آمریکا » ، «دانشجو بیدار است از توطئه بیزار است » ، «دانشجو می میرد ، ذلت نمی پذیرد » ،‏« حزب فقط حزب علی ، رهبر فقط سید علی » و....

هم چنین دانشجویان کاغذهای را به دست داشتند که شعارهای جالبی روی آن بود :
« سبز ما رنگ دیانت دارد نه درون مایه کفر » ،‏ « ما جمله برآنیم تا جامعه فتنه ز تن سبز درآریم » ، « شهید آیت الله حسین غفاری : دشمن خمینی کافر است ...» ،‏« مرگ بر دیکتاتور مخملی »‏ و...

در این میان تعدادی از دانشجویان موسوم به جریان سبز !!! که با تکیه بر شهود حاضرین و عکس ها و فیلم ها تعدادشان به 30 نفر هم نمی رسید !!!! قصد اخلال در برنامه را داشتند که با شعارهای کوبنده جمعیت پرشور دانشجویان روبرور شدند .
دانشجویان با شعارهایی از قبیل :« منافق حیا کن ، دانشگاه رو رها کن » ، « مرگ بر منافق » ، « مرگ بر ضد ولایت فقیه » ، « هم غزه ،‏هم لبنان ، جانم فدای ایران » ، « نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی » ،« نقابدار  نقابدار ، دانشجویی یا اشرار ؟؟؟؟»  و.... این فتنه آنان را نیز ناکام گذاشتند .

در ادامه مراسم ، آیاتی از سوره مائده قرائت شد « من یتول الله و رسوله و الذین آمنوا فان حزب الله هم الغالبون » و همچنین چند دقیقه ای هم سخنرانی انجام شد و بعد یکی از دانشجویان به قرائت بیانیه مشترک دانشگاه ها پرداخت و در این میان فریادهای «الله اکبر ...جانم فدای رهبر » ، « خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست » ، «مرگ بر دیکتاتور مخملی » و... دانشجویان در فضای دانشگاه طنین انداز شد .

در پایان مراسم نیز مجددا دانشجویان حاضر در تجمع برای تجدید میثاق با شهدای گمنام در سر مزار این عزیزان حاضر و با توجه به نزدیک شدن ایام سوگواری سالار شهیدان و محرم چند دقیقه ای نیز به عزاداری و سینه زنی حضرت ابا عبدالله الحسین پرداختند ./

عکس هایی از این مراسم  تقدیم دوستان : (لازم به ذکر است در روزهای آتی فیلم این مراسم نیز بر روی همین وبلاگ منتشر خواهد شد .)

تجمع عاشقان ولایت

 

تجمع دانشجویان کرمانشاه

 

تجمع دانشجویان کرمانشاه

 برای دیدن بقیه عکس ها روی ادامه مطلب کلیلک کنید .... ادامه مطلب...


نویسنده » نرگس » ساعت 2:20 صبح روز چهارشنبه 88 آذر 25

هوالحی

نخست وزیر محبوب امام کجا بودند وقتی حامیانش عکس امام را پاره می کردند ؟؟؟؟

 

در کنج دلم عکس امام هست نهان ....مردید اگر ! قلب مرا پاره کنید

خمینی کبیر

بشنوید صدای خمینی کبیر را در نوای وبلاگ ...

یا علی و یا حق - خیلی التماس دعا



نویسنده » نرگس » ساعت 9:8 عصر روز یکشنبه 88 آذر 22

 « والله بصیر بالعباد »

بدون شرح !!!

اولین نوبت بنی صدر نسل خود را خوار کرد
هجده تیر دشمنی را خاتمی تکرار کرد 

این زمان هم میر حسین آمد به نام مدعی
دشمنی را با ولایت باز هم تکرار کرد 

هر سه تن از نسل ساداتند ولیکن بی ولی
دین احمد را نشاید از طمع انکار کرد 

دین فروشان را که با دشمن نمودند همرهی
د
یدی آخر حرمت خون شهیدان ، خوار کرد

بشنوید صدای خمینی کبیر را در نوای وبلاگ ...

یا علی و یا حق



نویسنده » نرگس » ساعت 8:8 عصر روز یکشنبه 88 آذر 22

هوالغفور
 
جناب آقای ک.م.کمیل نظرات خودشان را درباره نوشته قبلی بنده در وبلاگشان اظهار داشته اند که بنده نیز لازم دانستم نکاتی چند را به ایشان یادآور شوم ...

1-حرف های شما درباره عده ای از مسئولین را کاملا حق می بینم و حرف حق نیز جواب ندارد . فرمانده باید الگوی سرباز باشد اما بحث بنده فقط یادآوری وظایفی بود که می بایست شخص خودم انجام می دادم نه کسان دیگری ...برادر بزرگوارم اگر رده های بالاتر آنطور که باید نیستند ، این هیچ ربطی به کم کاری بنده و امثال بنده ندارد چرا که آن ها در وظایفشان کوتاهی کرده اند ، آیا ما نیز باید به سان آن ها کوتاهی کنیم ؟! انتظار بنده از خودم در حد انتظارییست که مولایم از من دارد نه بسیج دانشجویی و امثالهم ...و در قبال محبت ها و عنایت های ارباب به تمام شیعیانش کارهای ما بسیار اندک است و البته غربتشان در این عصر ... بنده باز هم تکرار می کنم واین بار بلند تر : در خود احساس حقارت می کنم که نام بسیجی را یدک می کشم که همت و زین الدین و باکری و خرازی و...مصداقش بودند .مگر شهدا کم جفا دیدند ؟! اما آن ها مولایشان را روی سر خود می دیدند و برای مولایشان قدم برمیداشتند ! چیزی که امروز به شعاری رنگ و لعاب دار تبدیل شده است که خیلی هایمان را پشت خودش پنهان می کند . نوک پیکان به سمت شخص بسیجی است نه مسئولین ! آن ها کار نکردند ، ما چه کرده ایم ؟!؟!

2- از شما سوال می کنم و انتظار دارم که منصفانه جواب بدهید ، آیا تمام کسانی که ساعت ها در محیط چت و کلوب و ... هستند در حال نبرد هستند ؟!؟ این چه سربازیست که ساعت های متمادی فرد را اسیر و در واقع سرباز شیطان می کند ؟!؟ نمونه هایش را کم ندیده ایم ...بنده چشم هایم را پاک می کنم اما آیا شما نیز چشم هایتان باز است ؟!؟! سربازی نفس و شیطان در اینترنت کم نیست ، خیلی از بسیجی ها که ادعایشان می شود بدتر از همه ... آیا سربازی لشگر شیاطین افتخار دارد ؟؟؟!

3-بند سوم حرف هایتان را هم قبول دارم و بنابراین تکرار مکررات نمی کنم .

4- بنده نیز امکانات شهرهای دیگر را دیده ام و واقعا همیشه در حق استان ما با این همه توان اجحاف شده است اما بحث من این بود که چرا بعضی از دانشگاه ها برای یک اردوی ساده چند روزه برای 2-3 اتوبوس دانشجو ، ده ها میلیون تومان خرج می کند و باز هم نفر اولیست که دم از کمبود بودجه می زند !!! من به هیچ وجه نگفتم بودجه کم نیست یا درخواست ها غیر منطقیست اما حیف و میل شدن بیت المال مرا آزار می دهد ! چرا عده ای فکر می کنند باید با ریخت و پاش های بیخود بسیج را قوی نشان بدهند ؟! دیدیم نتیجه این تفکر را در دوران انتخابات ! دیدیم توهین های بسیار آزادشان را به مقام معظم رهبری ! دیدیم اعتراضشان را به دفن شهدا ! دیدیم توهینشان به بسیج و بسیجی را ! دیدیم .....
سربازان رهبری هم دیدیم ! سربازانی که حتی قدرت دفاع از خودشان و عقایدشان هم نداشتند ! سربازانی که نتوانستند شبهات ولایت فقیه را پاسخ بدهند یا ....! بنده بحثم فقط یادآوری مسائلی مانند این بود نه اینکه تجربه بسیار زیاد دوستان را نادیده بگیرم !!! تجربه هایی که نتایج تامل برانگیزش را بارها مشاهده کرده ایم .......!

5- و اما مورد آخر : چرا فکر کردید خاک این به قول شما جبهه می تواند فکر مرا متحجر کند ؟!؟!؟!؟!؟!؟! نمی خواهم شعار بدهم اما هیچوقت نخواهم گذاشت که عقاید یا افکارم بازیچه  فرد یا سازمانی بشود حتی اگر آن سازمان به قدرت .....و...... باشد ! و ذره ای از اندیشه ام که از دریچه نگاه خودم به مسائل است کوتاه نخواهم آمد .
و بعنوان نکته پایانی : کم کاری ها ، کمبود بودجه ها ، بی انصافی ها ، تهمت ها ، حاشیه سازی ها و ..... را نادیده نخواهم گرفت اما اولین کار گرفتن نوک پیکان به سمت خودم است و تمام بسیجیانی که ادعای ولایت مداریشان گوش فلک را کر  کرده است اما کو عمل برادر ؟؟!؟!؟!؟؟!
« و من الله التوفیق»
دعا بفرمایید - یا علی و یا حق


نویسنده » نرگس » ساعت 10:16 عصر روز یکشنبه 88 آذر 8

هوالرحمان

دیروز در سالن تربیت بدنی دانشگاه آزاد کرمانشاه با حضور دکتر سراج (رئیس بسیج دانشجویی کشور) و جمشید جم (خواننده ترانه یار دبستانی من ... ) همایش سه هزار نفری بسیج دانشجویی برگزار شد .

حاشیه های زیادی داشت این مراسم اما فعلا حس و حال نوشتنش نیست ! شاید روزهای دیگر و شاید هیچ وقت ! این مهم بستگی به شرایط آب و هوایی دارد !!!!!!

جمشید جم  دکتر رضا سراج

در هر صورت مراسم بدی نبود خصوصا قسمت آخرش که به زیارت مزار شهدای گمنام این دانشگاه ختم شد ...

یا علی و یا حق



نویسنده » نرگس » ساعت 2:58 صبح روز سه شنبه 88 آذر 3

هوالرحیم

سلام ، نمیدانم چه بگویم و چه بنویسم !؟ فقط میدانم که دلم گرفته و باید بنویسم ، پس هرچه بادا باد ...

دیروز صبح ساعت 7 با دکتر سراج (مسئول بسیج دانشجویی کشور) جلسه داشتیم ، مسئولین بسیج و شوراهای بسیج دانشجویی هم بودند ، دکتر سراج که صحبت کردند ، خیلی احساس حقارت می کردم ... میگفتند بسیجی باید چنین باشد و چنان ! میگفتند بسیجی های زمان جنگ هم سن ما و شاید کمتر بودند اما لحظه ای بیکار نبودند ! اما ما کجای کار بودیم ؟؟ فقط نالیدیم از کمبود بودجه و امکانات و امثالهم ! از اینکه ما دانشجوی بسیجی هستیم نه بسیجی دانشجو !! (که البته وضع درسی بسیاری از ما گویای این امر خطیر بود و هست !!!)

خیلی حرف ها داشتم که قرار بود بزنم اما منصرف شدم چون حرفهای من شاید یک جورهایی با همه فرق می کرد و حوصله حاشیه سازی های طبیعی !! بسیج و البته بسیجیانش را نداشتم !

میخواستم بگویم دکتر راست می گویند چون برای همه چیز اعم از چت و کلوب گردی و نت و گردش و تفریح و ... وقت داریم اما وقت نداریم که حتی به آرمان های خودمان جامه عمل بپوشانیم و شاید نمی توانیم و کاسه کوزه هایش را بر سر ایراد مسئولین و چارچوبهای ناحیه و کمبود بودجه می گذاریم !

عده ای از نداشتن ماشین برای برگزاری جلساتشان گله داشتند !! یادم آمد که اگر باکری و همت و زین الدین هم بودند بازهم گله از نبود چنین امکاناتی داشتند ؟!؟ آیا زمان آن ها هم حرف از این کمبودها بود ؟ آیا این امکانات در تلاش آن ها برای حل مسائل و نتیجه عملیات ها دخیل بود ؟!؟!  تازه این دوستان یادشان رفت که پایگاه هایی هستند که بودجه هایشان نصف اینان است اما فعالیتشان شاید نه در حد این حوزه ها اما به نسبت بودجه ها ، بسیار زیاد است !

و البته همیشه با مقایسه کار را می سنجند و مقایسه ای در تعداد دانشجویان شرکت کننده در برنامه های مختلف بسیج از پایگاه ها و حوزه ها گویای همه چیز هست ! ده ها و شاید صدها برابر بودجه و صد ها برابر دانشجو ، اما تعدادها شرکت کننده ها مساوی و گاها کمتر !

نمی دانم قصه مظلومیت نام بسیج  که به دست امثال من افتاده است تا کی ادامه خواهد یافت ؟! نمی دانم تا کی اهمال کاری های خودمان را به گردن بودجه و مسئولین و ... خواهیم انداخت ! (البته به هیچ وجه این به معنی بی تقصیر بودن مسئولین نیست ! )

نمی دانم ! فقط می گویم ای کاش واقعا ما هم بسیجی بودیم ...یک بسیجی تمام عیار مثل علی (علیه السلام ) ...

یا علی و یا حق

 



نویسنده » نرگس » ساعت 2:40 صبح روز سه شنبه 88 آذر 3

هوالبصیر

وفات آیت الله نجومی رو به محضر مبارک حضرت حجت (عج الله تعالی فرجه الشریف ) و خدمت همه دوستداران آن عزیز تسلیت عرض می کنم .

امروز برای همه کرمانشاهی ها روز بسیار سختی بود و برای من سخت تر ...هنوز صدای دلنشینش در گوشم است ...هنوز چهره نورانی اش در یادم است ...امروز برکت و نور کرمانشاه به رحمت خدا پیوست ...

 سه روز عزای عمومی در سوگ آن عزیز در کرمانشاه اعلام شد و فردا ساعت 9 در مسجد نواب استان کرمانشاه به سوگ آن سید بزرگوار مینشینیم ...روحش شاد و قرین رحمت الهی ...

جهت تعجیل در فرج و شادی روح آن بزرگوار 12 صلوات ختم بفرمایید .

آیت الله نجومی

یا علی و یا حق

التماس دعا



نویسنده » نرگس » ساعت 8:10 عصر روز دوشنبه 88 آبان 25

..:: هوالرحمان ::.. 

به نظرم تصاویر خودش گویای همه چی هست !!!! 

چه استقبالی !!

مهدی کروبی بعد از حضور چند دقیقه ای در نمایشگاه از طبقه دوم مصلی خارج شد. کروبی در پی هجوم برخی افراد به سمت وی و پرتاب لنگه کفش به طرف او مجبور شد بدون عمامه مصلی را ترک کند.

 به هنگام ورود کروبی به نمایشگاه جمعی به صورت سازماندهی شده در اطراف وی حضور پیدا کرده و با شعارهای هماهنگ سعی داشتند جو نمایشگاه را به نفع این کاندیدای شکست خورده انتخابات اخیر رقم بزنند؛ اما وی چند قدم در نمایشگاه پیش نرفته بود که جمعیت حاضر در نمایشگاه در اطراف کروبی حلقه زده و شعارهای "مرگ بر منافق "، "مرگ بر ضد ولایت فقیه "، "کروبی دروغگو، پول جزایری کو "، "مرگ بر دیکتاتور "، "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند " و "مرگ بر دروغگو " سر دادند تا وی متوجه شود که جو نمایشگاه به هیچ وجه مطلوب وی و همفکرانش نیست. 

از جمله نکات جالب در این غائله، استفاده مکرر برخی محافظان کروبی از شوک‌های الکتریکی علیه معترضان بود .برخی محافظان کروبی علنا مردم را به برخورد تهدید می‌کردند.
اما یکی از اتفاقاتی که به ندرت در حضور شخصیت‌های سیاسی کشور در مجامع عمومی به چشم می‌خورد، استفاده از سلاح‌های گرم است که حضور کروبی در نمایشگاه موجب شد این اتفاق نیز رخ دهد.
اما این شلیک هوایی نیز موجب پراکنده شدن جمعیت معترضان به کروبی نشد تا اینکه کروبی در نهایت با سوار شدن به خودروی خود نمایشگاه را ترک کرد و آرامش به نمایشگاه برگردانده شد. 
 

به امید پاک شدن ایران عزیز از حضور منافقانی چون موسوی و کروبی و خاتمی و امثالهم !!!

 

خیلی التماس دعا - یا علی و یا حق



نویسنده » نرگس » ساعت 10:43 عصر روز جمعه 88 آبان 1

 *هوالعلیم *

 ..:: السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه ::..

گرگ ها خوب بدانند ، در این ایــــــل غریب
گر پــــــــــدر رفت تفنگ پدری هست هنوز
گـرچه نیکــــــــان همگی بار سفر بربستند
شیرمردی چو علی خامنه ای هست هنوز
گر امـــــــــام شهدا نیست کنون در برمان
خلف صــــالح و مظلوم ، علی هست هنوز

آقا کی می شود بیایی ؟...

جهت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت حجت ،  سلامتی رهبر عزیزمون
 و نابودی دشمنان اسلام صلوات

خیلی التماس دعا - یا علی و یا حق


نویسنده » نرگس » ساعت 12:24 صبح روز چهارشنبه 88 مهر 29

<      1   2   3      >