سفارش تبلیغ
صبا ویژن



پاسخی بر نقد نوشته وبلاگم ، به جناب ک.م.کمیل ... - گل نرگس ... مهدی فاطمه






درباره نویسنده
پاسخی بر نقد نوشته وبلاگم ، به جناب ک.م.کمیل ... - گل نرگس ... مهدی فاطمه
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
کربلا و امام حسین (ع)
مشهد و امام رضا (ع)
سوریه و بی بی زینب (س)
سفرنامه جنوب و غرب
من و تو
دل نوشت ها
رمضان
نازنین زهرا
متفرقه
تقریبا سیاسی
سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه
سردار شهید مهدی زین الدین
شهید سید رحیم خمیس آبادی
مناسبت ها و مراسم ها
مسابقات و طرح های مذهبی
زندگی نامه حضرت ابالفضل (ع)
ضیافت اندیشه 1389
قرار بود بریم ،ولی موندیم !

ذکر ایام هفته


لینکهای روزانه
گل نرگس...مهدی فاطمه ! [806]
[آرشیو(1)]

لینک دوستان

وبلاگ گروهی فصل انتظار
دست خط ...
لبگزه
شلمچه
حضور نور
مسجد ولیعصر (عج) کنگان
نجوای شبانه
پاک دیده
چفیه
آسمان سرخ
حرف دل
مجنون صفت
نیار یعنی آرزو
سحرخیز مدینه کی می آیی ؟
نوشابه ای با طعم بهائیت
خدای شاپرک ها
کمان نیوز
او خواهد آمد...
حدیث نفس
حجاب غیبت
حس غریب
*دفاع مقدس*
حریم یاس
مزار شهدا
منتظر کوچک
وب نوشته های حاج محمد
حدیث دل
تا کرببلا هست زمین را عشق است
دل نوشته های دو دختر شهید
گذر اقاقیا
عکس بان
ذهن نوشت
منتظر قائم آل محمد
زیباترین شکیب
چادر خاکی
من از دیار حبیب م
وادی
آوینار
الهی من لی غیرک ...
احسان پسر خوب مامان و بابا


موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
پاسخی بر نقد نوشته وبلاگم ، به جناب ک.م.کمیل ... - گل نرگس ... مهدی فاطمه


لوگوی دوستان




آمار بازدید
بازدید کل :989059
بازدید امروز : 95
بازدید دیروز :92
 RSS 

هوالغفور
 
جناب آقای ک.م.کمیل نظرات خودشان را درباره نوشته قبلی بنده در وبلاگشان اظهار داشته اند که بنده نیز لازم دانستم نکاتی چند را به ایشان یادآور شوم ...

1-حرف های شما درباره عده ای از مسئولین را کاملا حق می بینم و حرف حق نیز جواب ندارد . فرمانده باید الگوی سرباز باشد اما بحث بنده فقط یادآوری وظایفی بود که می بایست شخص خودم انجام می دادم نه کسان دیگری ...برادر بزرگوارم اگر رده های بالاتر آنطور که باید نیستند ، این هیچ ربطی به کم کاری بنده و امثال بنده ندارد چرا که آن ها در وظایفشان کوتاهی کرده اند ، آیا ما نیز باید به سان آن ها کوتاهی کنیم ؟! انتظار بنده از خودم در حد انتظارییست که مولایم از من دارد نه بسیج دانشجویی و امثالهم ...و در قبال محبت ها و عنایت های ارباب به تمام شیعیانش کارهای ما بسیار اندک است و البته غربتشان در این عصر ... بنده باز هم تکرار می کنم واین بار بلند تر : در خود احساس حقارت می کنم که نام بسیجی را یدک می کشم که همت و زین الدین و باکری و خرازی و...مصداقش بودند .مگر شهدا کم جفا دیدند ؟! اما آن ها مولایشان را روی سر خود می دیدند و برای مولایشان قدم برمیداشتند ! چیزی که امروز به شعاری رنگ و لعاب دار تبدیل شده است که خیلی هایمان را پشت خودش پنهان می کند . نوک پیکان به سمت شخص بسیجی است نه مسئولین ! آن ها کار نکردند ، ما چه کرده ایم ؟!؟!

2- از شما سوال می کنم و انتظار دارم که منصفانه جواب بدهید ، آیا تمام کسانی که ساعت ها در محیط چت و کلوب و ... هستند در حال نبرد هستند ؟!؟ این چه سربازیست که ساعت های متمادی فرد را اسیر و در واقع سرباز شیطان می کند ؟!؟ نمونه هایش را کم ندیده ایم ...بنده چشم هایم را پاک می کنم اما آیا شما نیز چشم هایتان باز است ؟!؟! سربازی نفس و شیطان در اینترنت کم نیست ، خیلی از بسیجی ها که ادعایشان می شود بدتر از همه ... آیا سربازی لشگر شیاطین افتخار دارد ؟؟؟!

3-بند سوم حرف هایتان را هم قبول دارم و بنابراین تکرار مکررات نمی کنم .

4- بنده نیز امکانات شهرهای دیگر را دیده ام و واقعا همیشه در حق استان ما با این همه توان اجحاف شده است اما بحث من این بود که چرا بعضی از دانشگاه ها برای یک اردوی ساده چند روزه برای 2-3 اتوبوس دانشجو ، ده ها میلیون تومان خرج می کند و باز هم نفر اولیست که دم از کمبود بودجه می زند !!! من به هیچ وجه نگفتم بودجه کم نیست یا درخواست ها غیر منطقیست اما حیف و میل شدن بیت المال مرا آزار می دهد ! چرا عده ای فکر می کنند باید با ریخت و پاش های بیخود بسیج را قوی نشان بدهند ؟! دیدیم نتیجه این تفکر را در دوران انتخابات ! دیدیم توهین های بسیار آزادشان را به مقام معظم رهبری ! دیدیم اعتراضشان را به دفن شهدا ! دیدیم توهینشان به بسیج و بسیجی را ! دیدیم .....
سربازان رهبری هم دیدیم ! سربازانی که حتی قدرت دفاع از خودشان و عقایدشان هم نداشتند ! سربازانی که نتوانستند شبهات ولایت فقیه را پاسخ بدهند یا ....! بنده بحثم فقط یادآوری مسائلی مانند این بود نه اینکه تجربه بسیار زیاد دوستان را نادیده بگیرم !!! تجربه هایی که نتایج تامل برانگیزش را بارها مشاهده کرده ایم .......!

5- و اما مورد آخر : چرا فکر کردید خاک این به قول شما جبهه می تواند فکر مرا متحجر کند ؟!؟!؟!؟!؟!؟! نمی خواهم شعار بدهم اما هیچوقت نخواهم گذاشت که عقاید یا افکارم بازیچه  فرد یا سازمانی بشود حتی اگر آن سازمان به قدرت .....و...... باشد ! و ذره ای از اندیشه ام که از دریچه نگاه خودم به مسائل است کوتاه نخواهم آمد .
و بعنوان نکته پایانی : کم کاری ها ، کمبود بودجه ها ، بی انصافی ها ، تهمت ها ، حاشیه سازی ها و ..... را نادیده نخواهم گرفت اما اولین کار گرفتن نوک پیکان به سمت خودم است و تمام بسیجیانی که ادعای ولایت مداریشان گوش فلک را کر  کرده است اما کو عمل برادر ؟؟!؟!؟!؟؟!
« و من الله التوفیق»
دعا بفرمایید - یا علی و یا حق


نویسنده » نرگس » ساعت 10:16 عصر روز یکشنبه 88 آذر 8