سفارش تبلیغ
صبا ویژن



پاسخی به یک نوشته .... - گل نرگس ... مهدی فاطمه






درباره نویسنده
پاسخی به یک نوشته .... - گل نرگس ... مهدی فاطمه
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
کربلا و امام حسین (ع)
مشهد و امام رضا (ع)
سوریه و بی بی زینب (س)
سفرنامه جنوب و غرب
من و تو
دل نوشت ها
رمضان
نازنین زهرا
متفرقه
تقریبا سیاسی
سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه
سردار شهید مهدی زین الدین
شهید سید رحیم خمیس آبادی
مناسبت ها و مراسم ها
مسابقات و طرح های مذهبی
زندگی نامه حضرت ابالفضل (ع)
ضیافت اندیشه 1389
قرار بود بریم ،ولی موندیم !

ذکر ایام هفته


لینکهای روزانه
گل نرگس...مهدی فاطمه ! [806]
[آرشیو(1)]

لینک دوستان

وبلاگ گروهی فصل انتظار
دست خط ...
لبگزه
شلمچه
حضور نور
مسجد ولیعصر (عج) کنگان
نجوای شبانه
پاک دیده
چفیه
آسمان سرخ
حرف دل
مجنون صفت
نیار یعنی آرزو
سحرخیز مدینه کی می آیی ؟
نوشابه ای با طعم بهائیت
خدای شاپرک ها
کمان نیوز
او خواهد آمد...
حدیث نفس
حجاب غیبت
حس غریب
*دفاع مقدس*
حریم یاس
مزار شهدا
منتظر کوچک
وب نوشته های حاج محمد
حدیث دل
تا کرببلا هست زمین را عشق است
دل نوشته های دو دختر شهید
گذر اقاقیا
عکس بان
ذهن نوشت
منتظر قائم آل محمد
زیباترین شکیب
چادر خاکی
من از دیار حبیب م
وادی
آوینار
الهی من لی غیرک ...
احسان پسر خوب مامان و بابا


موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
پاسخی به یک نوشته .... - گل نرگس ... مهدی فاطمه


لوگوی دوستان




آمار بازدید
بازدید کل :989132
بازدید امروز : 50
بازدید دیروز :118
 RSS 

هوالرزاق

سلام ، قبل از اینکه چیزی بنویسم از همه مخاطبین عزیز وبلاگ عذرخواهی می کنم که مسائل شخصی را به این بادیه می کشانم . اما چاره ای جز جواب نیست چون در این وادی و در این زمانه خاموشی معنایش عوض شده است !!

برادر بزرگوار جناب آقای .... قبل از هر جوابی این را به شما بگویم که این آخرین جواب من به نوشته های شماست چون دیگر حوصله بحث های بیخود را ندارم !
---- فرموده اید که آنچه در این وادی حرمت دارد قلم است نه کپی کردن ! بله فرمایش شما درست ، اما گاهی کپی کردن از روی چه مطلبی بسیار مهم تر از قلم زدن بیخودی خود شخص است !!! مثلا ذکر یک شعر از فلان شاعر ولایتی  یا ذکر یک حکمت از حکمت های نهج البلاغه که کپی کردن صرف است به صد هزار پست از سر دلتنگی !!! می ارزد ! (نه بنابر حرف بنده بلکه به اذعان مخاطبین ! )

---- و اما در مورد مسابقه! بنده هیچ نظری در مورد نوشته های وبلاگ ها نداده ام ، فقط و فقط در مورد قالب و کدها نظر داده بودم و چون سطح شرکت کنندگان در حد طراحی قالب نبود و همه از قالب های حاضری استفاده کرده بودند بنابراین باید از بین قالب های حاضری قشنگ ترین انتخاب میشد که شد !! (البته صرف عوض کردن هدر صفحه ، طراحی قالب نیست !!!)

---- نوشته اید که « بودن در فضای مجازی هم تنها زمانی دارای حرمت است که وقت به مطالعه گذاشته باشید ! »
ما که اصلا اسم این تیکه از جمله تان  را ادعا نخواهیم گذاشت ! و در پاسخش خواهیم گفت که مشکل اینجاست که شما ،فقط خود و چهارکتابی را که خوانده اید می بینید ! و نه بیشتر !

---- در مورد فضای کاری فرموده بودید :« اگر روزی بخواهم آنچه را که می دانم و شما نمی دانید را بازگو کنم  حتما از نامی که بر آن مکان گذاشته اند خجالت می کشید»
بارها گفته ام و این بار بلندتر میگویم که کسانی هم که نشنیده اند بشنوند »»»»» بعضی از مکان ها هیچ اعتباری به فرد اضافه نمی کنند بلکه این افراد هستند که آن مکان  را خوشنام یا بدنام می کنند ، آن فضای کاری که شما می گویید به خودی خود خیلی مقدس است ، خیلی تقدس دارد برای همه، حال اگر چهارنفر مثل شما یا بنده حقیر در آن مکان بودند که دلیل بر بد بودن آن مکان نیست ! پس یادتان باشد مکان مکان مقدسی است هرچه عیب هست از افراد است !!! راستی علم غیب هم دارید که ! ندانسته های دیگران را هم می دانید دیگر !!

---- از شایعه ها حرف زده بودید !! جناب آقای .... مگر شایعه چگونه درست می شود ؟؟! غیر از انعکاس رفتار خود افراد است ؟!؟! حال مطمئن بوده و هستم که در این مکان عده ای هم بی آنکه تقصیری داشته باشند خواهند سوخت اما این اشکال هم باز برمیگردد به همان چشم ظاهر بین افراد ! و خوف خدا نداشتن !!! همان چشم ظاهر بینی که شما نمونه بارز داشتنش هستید !! و دیگران را بی آنکه ترسی از خدای خود داشته باشید محکوم می کنید . حال یکبار به بی اطلاعی ، یکبار به کم تجربگی ،یکبار به نداشتن مطالعه ، یکبار تهمت می زنید ، یکبار توپ و تشر می زنید  ، بار دیگر به رفت و آمدها گیر می دهید ، بار دیگر و بار دیگر و.......... تا کی رفتار امثال شماها باید ادامه داشته باشد ؟؟تا کی ؟؟ و تا کی این رفتار را به حساب مکان مقدسش خواهید گذاشت و دیگران ؟؟؟!!!!!

---- صحبتم را کوتاه کنم و چند خطر آخر را یکجا جواب بدهم :
حرف از نان زده بودید و ارزش ها و دفاع کورکورانه و ....!
کاری با بقیه نداشتم و ندارم اما در مورد خودم با اطمینان می گویم که فقط برای دل خودم می نویسم و وبلاگم را دکان هیچ ارگانی نکرده و نمی کنم . نوشته های وبلاگ بنده دفاع از ارزش ها و اعتقاداتی است که برای خودم مهم است ولاغیر !
چه اگر سری به آرشیوهای قبلی وبلاگ هم بزنید خواهید دید که تنها برای خودم قلم زده ام ! نمی گویم برای خدا ! که اگر ادعایش را مثل خیلی ها داشته باشم دروغ گفته ام !!! از 5 سال پیش تا بحال وبلاگ شخصی ام  را مکانی مانند اتاقم میدانم که هر کاری دلم بخواهد در آن انجام می دهم و هر نوشته ای دلم بخواهد در آن خواهم گذاشت و در این اتاق کسی را جز خدا ناظر بر کارهایم نخواهم دید .

----  و اما بحث آخر که در مورد زمین خوردن من بود و افسوس شما !!
جواب من : « گر بجنبد تیغ عالم زجای ....نبرد رگی تا نخواهد خدای ! »
جناب اقای .... بنده آبرویم را از کسی نگرفته ام که نگران از دست دادنش توسط کسی باشم ! خدا به هر که بخواهد عزت و ابرو میدهد و به هر که هم نخواهد نمی دهد و این عزت و اعتبار را اگر خدا داده هیچ کس نخواهد گرفت حتی اگر به بزرگی .... و .... باشد !!

در آخر برای شما چشمانی روشن بین ، راهی روشن و جست و جویی روشن گرانه را  از خداوند منان خواستارم ... راهی روشن و بدون هیچ ادعایی !!

یا علی و یا حق



نویسنده » نرگس » ساعت 2:38 عصر روز جمعه 88 دی 18